14 Ocak 2012 Cumartesi

uykusuz bir gecenin ardından...

Niye bilmiyorum bazı geceler kriz yaşıyoruz evet Rüya'cım bildiğin kriz,geceleri gündüz 1 saatlik uykuna rağmen 12 den önce uyumuyorsun,bir de üstüne üstlük gece ağlayarak anne salona gidelim,anne beni gezdirerek uyut diye ağlamaların,29 aylık çocuğu kucağımda dakikalarca gezdirmem daldı diyip yanıma yatırdığımda başını yastığa koyar koymaz ağlayarak anne gel diyişlerin ben yanındayım kucağımda pış pışlayım dediğimde ya da baban gezdirsin biraz dediğimde resmen öksürük nöbetlerine tututalacak kadar ağlamaların ,dün sabah 4'ten 6'ya kadar böyle bir gece yaşadık yine sonuç sen şimdi istediğin kadar uyursun ben 8 'de işteyim..Evet bebekliğinden beri uyku problemin vardı,7-8 ay sabaha karşı 3'e 4'e kadar otururduk birlikte, sonra yine de sabah 8'de mutlaka bir kalkar,9 da tekrar uyur 12 de kalkardın..bu kadar..tamam o zaman doğum iznimdeydim evdeydim, saatin hiç önemi yoktu,bebek düzelir zamanla dedim, ilerki aylarda 2 oldu,1 oldu arkadaşların çocukları 9 da 10 da uyurken ben gece 1 'i nimet saydım,hadi emiyor ona kalkıyor dedim 22 ay, o da bitti.Her gece zorla uyuyoruz ,bazı geceler kalkıyorsun ama hemen sallayınca dalıyorsun,ama son zamanlarda az önce anlattığım gibi yaşadıklarımız arttı,sabah kalktığımızda anlatıyorum sana ,işine gelmiyor anlamamazlığa geliyorsun.Sana akşam 9 da yat deliksiz uyu demiyorum tabiiki de, ama sorun yaşamayalım istiyorum,artık 11 den sonrası olsun istemiyorum , gerçekten..Ya da ben abartıyorum mu acaba? En ufak bir uykusuzlukta halsiz kalan,hasta olan ben belki bunlara dayanamıyorum ,bilmiyorum..Umarım en yakun zamanda çözeriz bu durumumuzu :))
Baban geldi,evde birliktesiniz :) dün akşam onu görünce de bir  hareketlilik..baş edemedik babanla ikimiz, özlemişsin babanı, 2 gün de olsa..birazdan gelecem yanınıza ...

1 yorum: