18 Ocak 2012 Çarşamba

son haberler :))

Haftasonları geziyoruz bolca,ama resimler makinemizde ya da telefonlarımızda en kısa zamanda gezenti Rüya'nın resimlerini eklemeliyim :) Ctesi ben çalışınca gidemedik bu sefer gezmemiz Pazar'a kaldı :) kar altında,buz tutmuş yollardan Bozüyük Sarar alışveriş merkezine gittik, uzun zamandır gitmemiştik, sen pek sevmiyorsun çünkü oyun parklarındaki trenleri,arabaları, yani hareketleri şeylere binmeyi diyim,sen top havuzunu,kaydırakları ve zıp zıp minderini seviyorsun, ama buradaki oyuncaklardan biri var ki her halde sadece 7 jetonumuz ona gittti,  kendisini örümcek ve böcek yiyen kadıncağı ekrana yani örümceğe ve böceğe top atarak kurtarmaya çalıştık,başka seçenekler de vardı ama sen bu top atma oyununu çok sevdin, annecim örümcek çıktı..at anne at dedin,sen izledin ben oynadım valla ben de çok eğlendim :) hem alışveriş, hem yemek, hem gezme süper oldu,yeni oyun hamurları aldık, bir de oyuncak doğum günü pastası aldım sana süper, mumları yanıyor,doğum günü şarkısı söylüyor,sen de artık happy birtday to you diye şarkı söylüyorsun,bir de bu aralar en çok Pepenin beş duyu organımız var şarkısını söylüyorsun,beş duyu organımızı da sayıyorsun :) yalnız şarkıyı söyle söylüyorsun beş duyu yorganımız var :))))))))))  ölüyoruz babanla gülmekten ..
öğle araları yanına geldiğimizde bahçeye çıkıyoruz iki gündür, karla oynuyorsun ,Simbat'la konuşuyorsun,yapraklar koparıyorsun,seviyorsun karı :) sana küçük kardan adam yapıp tepsiyle getiriyormuş Suna halan :)
Bu akşam da için de plan yapmış baban , Emre abin,İbo abin ve Havva ablanla Bozüyük Şelaleye gidiyoruz yemeğe,işten sonra eve gidip yemek yapmadığım günlere bayılıyorum..teşekkürler kocacım :))
Ctesi günü anneannen ve teyzen burada :) gözümüz aydın, haftaya da Deniz teyzen ve Nil teyzen gelecek :) cümbür cemeat,gülüş bağırış mutlu günler bizi bekliyor :) ne güzel :) çok mutluyum...akşama hazırlanıp seni bekliyor olacam bal küpüm :)

1 yorum:

  1. geliyoruz a dostlarrr o örümcekleri bende öldürürüm takmayın kafanıza siz :)

    YanıtlaSil