27 Nisan 2012 Cuma

çeyiz hazırlıkları


Maille geldi bu resimler bana.Gözlerim doldu,boğazım düğümlendi,ilk damla süzülünce gözlerimden diğerleri de geldi..Annem hep misafir bu sene bizim evde dedi..Evet dedim resimleri görünce,ilk defa kabullendim belki gideceğini..Şimdi bizim salonumuzda duran eşyalarıyla alıyla duvağıyla gideceğini..


Resimlere baktım ağladım,kendim için mi,onun için mi yoksa iki kızını da gurbete veren annem için mi ?


                                 yoksa bu zamanlarında yanında olamadığım için mi ?




Daha dün oyunlar oynuyorduk ya,hiç ayrılık hiç yol hiç uzaklık yoktu o oyunlarda..


Nasıl baktım ben senin gözünün içine, hiç incinme,hiç üzülme istedim..Seni anlattım ya herkese ilk kızım dedim,hep çok sevdiğim çok özlediğimdin..Uzakta da olsa bana hep dua eden bir ablam var de olur mu? Yolun açık olsun...

9 yorum:

  1. hasretlik zor...
    ama tatlı hüzünler bunlar...
    Allah mesut etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de kendimi öyle teselli etmeye çalışıyorum :) teşekkürler..

      Sil
  2. Allah tamamına erdirsin. Sırf bu yüzden kızıma kız kardeş istiyorum. çünkü benim içimde uktedir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızkardeş gibisi yok umarım Ece'nin de (benim kardeşimin adı da ECE)bir kız kardeşi olur..Rüya'nın da :))

      Sil
  3. :))) o kadar ağladım ki şimdi gülücük yapayım bari ben de :))))

    YanıtlaSil
  4. Çok duygulandım okurken :( kardeş sevgisi ve onun eşyalarının toplandığını görmek :( ama çok güzel hazırlıklar ve mutluluklar bunlar deyip avutmalıyız kendimizi. Allah ömür boyu mutlu etsin kardeşinizi..

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim :) evet ben de böyle düşünüp teselli ediyorum kendimi :)

    YanıtlaSil
  6. Her şeyi çok güzel.İyi günlerde kullanmasını dilerim.
    Kendim de işe giridğim evlendiğim güne kadar tüm parasını çeyize yatırmış biri olarak; kızıma kesinlikle çeyiz yapmamaya karar verdim :)
    Bendeki çeyizin fotolarını bigün blogumda yayınlasam on sayfa eder herhalde, ama ondan sonra da benimle ne kadar gelenekselsin diye kimse görüşmez :)
    Sevgiler,
    www.ceylinolmez.com

    YanıtlaSil