6 Eylül 2012 Perşembe

PRENSES RÜYA'NIN DOĞUM GÜNÜ PARTİSİ

Rüya'mın doğum günü partisini ufak çaplı evimizde daha önceden kutlamıştık.Ancak bizimkilerle Bayram'ın 2.günü kutladık,ben günler öncesinden geçen seneki doğum günü süslerimizi de yapan Elif Hanım'la  burada mailleşmeye başladım :)) Temayı aylar öncesinden belirlemiştim zaten "prenses" temalı bir doğum günü oldu bu sene..Geçen sene uğur böceğiydi minik kuşum bu sene malum süslü bir prenses :)) Dağıtılacak hediye konusunda oldukça kararsız kaldım,son ana kadar belli değildi ama Pasaj'dan Nuray Hanım'ın yaptıklarını görünce bayıldım bunlara..Benim gördüklerim daha farklıydı ama onunla da mailleşerek istediklerimi anlattım o da bu nefis aynaları hazırladı..Süslü bir prensesin hediyeliği süslü bir ayna olur tabi :)))Amacım güzel bir prenses kostümü almaktı aslında ancak teyzesinin kınası için aldığım elbise anneannesinin kırmızı elbiseyi almasıyla hiç giyilmemiş bir şekilde tertemiz dururken içim el vermedi..Elbisenin beyaz oluşu çok iyi oldu tacını asasını alırsam tam bir prenses olur dedim..
Tacımız,asamız,balonlarımız buradan :))


Sabahtan babası,Bora abisi ve büyükbabası tarafından şişirildi balonlar..



Evde kutlamayalım dedik açık havada,yeşillikler içinde bahçede kutladık..




Nuran hala,Deniz teyze,Nil teyze,Zehra teyze,Sezen teyze,Nesrin yenge,Süleyman enişte,Necati dayı,Necmiye teyze,Ali abi tam kadro geldiler sağolsunlar gelemeyen Şener yengemiz hediyelerini gönderdi..
Biz evde anneanne,büyükbaba,Ece teyze ve Bora abi tabii bir de biz anne baba hazırdık zaten..Erkekler kendilerine ayrı bir masa yapıp bizi izleyip sohbet etmeyi tercih ettiler..


Pastamız bir gün öncesinden aslında Mersin 'e gider gitmez daha öncede mailleştiğim ( yani ben bu doğum günü için nasıl hazırlandım nasıl uğraştım işte :)))) ) sevgili Cemile Hanım 'dan ...Bizi evinde ağırlayan Cemile Hanım üç tatlı erkek çocuk annesi,çok sıcak bir ailesi var ..Üstelik hemşehrim :) Ben temamızı belirttim,istediklerimi söyledim gerisi ona bıraktım,çok güzel,çok lezzetli bir pasta yaptı bize.




Rüya'mın bu kalabalıkta bahçede keyfi yerindeydi..Hediyeleri tek tek açarken havalara uçtu :))


Şikayetçi olduğum tek şey inanılmaz derecede şiddetli esen rüzgardı, bir türlü süsleri yerleştiremedik,mısır külahlarımız döküldü,şekerlerimiz savruldu,masayı düzenleyemedik..Her şey yerlerdeydi..





İlk yaş gününden itibaren alıp ilerde kuzuma okutulmak için bekleyen anı defterimiz baş köşedeydi,her sene olduğu gibi bu sene de doğum gününde Rüya'mın sevenleri tarafından yazılmaya hazırdı..
Çok eğlenceli,bol neşeli,sevgi yumağı halinde kutlandı kızımın 3.yaş günü..Darısı 4 ' e :))))

28 yorum:

  1. Ne kadar güzel özenmişsin,süper olmuş.Bu hediyeleri yaptırdığın arkadaşların da blogları var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım gerçekten çok uğraştım :)) Hediyeleri yaptırdığın derken dağıttığım kişiler mi yok onların blogları yok,hediyelikleri hazırlayan Nuray Hanım'la da Pasaj'dan yazıştık..

      Sil
    2. pasaj.comda Nuray hanım olarak geçiyor öyleyse,teşekkürler:))

      Sil
    3. Canım sana ayrıntılı olarak yazdım mail attım..Aslında link olarak belirtmiştim.."Pasajda egemdizayn" olarak geçiyor..Anlattım ,mailine bir bak istersen :) öpüyorum..

      Sil
  2. Nice güzel yaşları olsun, doğum günü kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  3. Süreyyacım bence rüzgara inat hepiniz, herşey çok güzel görünüyor. Maşallah size. Rüya'nın doğum gününü kutluyorum. Sevgiyle büyüsün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım :) ama rüzgar gerçekten o günümüzü mahfetti diyebilirim..Bu kadar oldu işte,teşekkür ederim :)

      Sil
  4. herşey harika olmuş.. tam bir prenses partisi.. allah güzel ömürler versin..

    YanıtlaSil
  5. özenilesi olmuş her şey canım
    yeniden iyi ki doğmuş prensesin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Bahar'cım :)) Prenses Yağmur'u da öper,minik prensese de selam ederim :))

      Sil
  6. Canım herşey çok güzel görünüyor, rüzgar da nazar boncuğu olsun:)Çok özenmişsin belli, benim oğlum 5. ayına giriyor, inanır mısın sürekli internette doğumgünü yapanların resimlerine bakıyorum, o kadar hevesliyim ki ben de:) Allah daha nicelerini nasip etsin güzel Rüya'ya, nice nice doğumgünlerini, mutluluklarını gör;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim canım :) Ben de devamlı araştırma içerisindeyim :)) Sana da minik prensinle bol mutlu günler diliyorum..:))

      Sil
  7. Herşey çok güzel 6 Eylülse doğum günü Rüya'nın aynı gün doğmuşuz :) Nedense sevindim bu duruma :)
    Hep mutlu hep sağlıklı daha nice yaşlar görsün Rüya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz :))Doğum günü 4 Ağustos minik kelebeğin :)) Biz burada gününde kutladık ama Mersin'dekilerle o güne denk geldi :))

      Sil
  8. Aaaaa ben bu postu kaçırmışım. Ne güzel geçmiş öğle. Çok emek verdiğin belli ama en güzeli buna değmiş. 4 yaş daha güzel geçer inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım :)) Çok uğraştım evet :) Teşekkür ederiz öpüyoruz..

      Sil
  9. maşallah size.. sağlıkla nice senelere...ne guzel yaz bebei olmak açıkhavada mis gibi.. benim kızım kasım dogumlu ve malesef ev kapalı ortamlar :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)) Bencede dışarda bahçede yapmak çok güzel şanslıyız bu konuda :) sevgiler..

      Sil
  10. nice yaşlara sağlıkla girsin inşallah ,partide herşey çok hoş görünüyor
    bir de sizin yaka kartlarınız nasıl ne yazıyor çok merak ettim doğrusu :))

    YanıtlaSil
  11. Çok teşekkür ederiz :)) Benim yaka kartımda PRENSESİN ANNESİ kız kardeşimin yaka kartında PRENSESİN TEYZESİ yazıyor :)) sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Harika olmuş herşey nice mutlu güzel yaşlara

    YanıtlaSil
  13. bunlar çok cici olmuş bayıldımm her şey ne kadar ince düşünülmüş :) Mutlu yıllar küçük prensese :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz :) Çok ince düşünmeye çalıştım :) sevgiler..

      Sil
  14. rüyacık iyiki doğmuş nice güzel yaşlara böyle mutlu ve birlikte girmenizi dilerim.doğum günüzü pek güzel olmuş prensesin çok beğendim her ayrıntıyı.uzun süredir uğrayamadım yazılarını bir çırpıda okuyuverdim.tekrardan doğum günün yeni yaşının hayırlı olmasını diliyor ve rüyayı güzel yanaklarından öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ediyoruz güzel dileklerine,çok uğraştım ama rüzgarın azizliğine uğradım :(( Aslında daha güzel olacaktı..Öpüyoruz seni ve Duru'yu :))

      Sil
  15. nice güzel yaşlara çok güzel hazırlanmış pasta ve süsler..

    YanıtlaSil