23 Ocak 2012 Pazartesi

afacan Rüya :)

Afacansın hem de çok afacan, Cuma günü eve gelince uyucaz uyanacaz yarın teyzen ve anneannen gelecek dedim,hiç unutmadın,akşam yatarken de sordun yoldalar mı diye,evet dedim yoldalar sen sabah uyandığında evde olacaklar, sabah babanın zorlu uğraşlarıyla geldiler eve,sen bir uyandın yanındalar çok sevindin :)
Ece teyzenle oynamak daha çok hoşuna gidiyor,hamurlarla,boya kalemleriyle,bebeklerle..ellerini yıkamaya çalışıyorum sen bulaşık yıkamaya başlıyorsun,bebeklerini yıkamak istiyorsun,makarna nohut verdiğimde üzerine su döküp yemek yapıyorsun..yalnız kalabalık olunca biraz şımarıklık artıyor,yemek masalarının üzerinde zıplıyorsun :)
dün birlikte dışarı çıktık ,Lokala gittik, karla oynadın biraz,havalar düzeldi gibi normal bir kış havasına döndü yani :) orada bisiklete binmek,arabaya binmek,kaydıraktan kaymak bir de illa pipetle meyva suyu içmek hoşuna gidiyor, bugün yine gideceksiniz.Bu arada teyzen bana yeni haberler verdi şok oldum,Bora abin Alanya'dan iş bulmuş ve oraya taınmış,zaten ailesi Antalya'daydı.Düğün tarihleri erkene alınmış :( Mayıs sonu Haziran başı :( sanki hep yanımızda kalacaktı,anneannen bir de beni düşün ben ne yapayım dedi,aslında sevinmem gerek di mi? üzülüyorum ,ama bari o gurbete gitmeseydi,ya annemlerin yanında ya benim yanımda olsaydı,herkes bir tarafta şimdi,bu konuya girince daralıyorum valla :((( neyse hayırlısı diyelim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder