6 Ocak 2012 Cuma

Rüya'mın diş buğdayı :))

evet geçmişten geleceğe yolculuğumuz devam ediyor aşkitom, 40 'ımız bitti anneannenler gitti,kaldık ikimiz :)) ücretli doğum iznim bitince,ücretsiz 6 ay doğum iznine ayrıldım,yani seninle tam 9 ay beraberdik,04 Mayıs 2010'da işbaşı yaptım yeniden.Nasıl anlatsam ki muhteşem günlerimizi,seni süsler püsler fotoğraflarını çekerdim, videoya alırdım en şirin hallerini,maalesef uzun zamandır kaydımız yok,çünkü ne zaman kamerayı elime alsam,bastığın düğmelerin sonu gelmiyor sonra ben elinden almaya çalışıyorum sen ağlıyorsun bir kriz doğuyor yani :) o yüzden bu sene belki anlatırsam anlarsın ve tekrar kamera çekimlerine başlarım :) ilk 6 ay sadece anne sütü verdim sana ,daha sonra ek gıdalara başladık ama hala her şeyi yemezsin :) çok zorlandık yani anlayacağın.ne yazık ki hala sebze meyve düşkünlüğün yok :(
İlk uzun yolculuğumuzu Tarsus'a yaptık,Kasım ayında sen 3 aylıktın,Selah deden ve anneannen gelip bizi götürdüler,15 gün kaldık oralarda,herkes seni çok merak ediyordu,ben her iki ailennin ilk torunu olduğum için sen de iki tarafın gözbebeğisin,Deniz teyzen,Nil teyzen,Necmiye teyzen,Sezen teyzen ve diğer herkes seni çoook zeviyor ve çok özlüyor :( geçen gün babaannene götürürken durup dururken ben Emine'yi özledim dedin,Ece teyzemi,Selah dedemi, ah dedim ben yıllardır böyle yaşıyorum :(  haftaya gelecekler dedim sana,ama Nu hala gelsin,Deniz geldin,Nil gelsin hep birlikte dedin ..anladım ki sen oraya gitmek istiyorsun merak etme götürürüz dedik babanla, ama Mart'tan önce olmaz,çünkü çalışıyorum kuşum devamlı izin alamama gibi bir durum doğuyor tabii.
3,5 aylıktın gülücükler saçarken, ilk dişini ben gördüm :) 27 Mart'tı Nisan ayında Tarsus'a gittiğimizde anneannen ve teyzen diş buğdayımızı yaptı  hemen :) resimleri ekleyeceğim,çalışmalarım uzun sürdü diş şeklinde dağıtabileceğim bir hediyelik bulmak kolay olmadı :) ama çok uğraştım en son pasajdan getirttim :) önemli böyle şeyler benim için,seninle ilgili her şey ...
evde olduğum sürede 1 dak bile seni kimselere bırakmazken 9 aylıkken babaannene teslim etmek...Allah'ım çok şükür dedim en azından babaannesinde,bir de bakıcı olsaydı,devam eder miydim çalışmaya,sanırım hayır..hayır..iyiki babaannen var,ve deden ve de Funda halan :) eminim sevgiyle ve mutlulukla büyüyorsun, hemen karşıda büyük hala ve Müşerref nene :)) sonra arada gelen anneanne ve teyze :)) biliyorum ki hiç biri annenin yerini dolduramaz belki, ama teselli ediyorum kendimi ne ilk çalışan anne benim,ne de son, sabahtan akşama kadar neler geçiyor aklımdan bir bilsen...bazen dalıyorum,bazen kendi kendime konuşuyorum.neyse uzatırsam ağlıycam,öyle işte...








Şimdilik bu kadar birtanem diş buğdayından bir kaç fotoğraf ekliycem..bak gör neler yapmışız :)))
Kurabiyelerimiz buradan :))

2 yorum:

  1. aman da aman benim miniğimin blog u varmıış... okudukça duygulandım büyüdü kocaman oldu fındık kurdu... puaça ayaklarını çok özledimmmm :)

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin Nil abla :))) evet daha çok yeni,yavaş yavaş toparlıyorum işte :) biz de özledik,sabırsızlıkla gelmenizi bekliyoruz :)) öptük seni..

    YanıtlaSil