11 Temmuz 2012 Çarşamba

Süslü kız vesselam :))




Beraber seçtik oyuncağı, süslü kızımın makyaj malzemeleri :) Halası her gün ayağına ayrı renk ellerine ayrı renk oje sürüyordu..Birkaç gündür ciddiyetimi takıntım..Ara verin artık dedim..Şimdi tırnakları dinlendiriyoruz..
Halasının oje kutusunu alıp her gün oje sürdürüyormuş ona..Bizim evde de hem makyaj malzemelerimin hem de ojelerimin yerini bilir kuzucuk ama benden yüz bulamadığından hiiiiç talepte bulunmaz :))
Dün Bursa'dan büyük halası ve kuzenleri geldi bal küpümün  :)) Biraz gülüş biraz ağıt.. Çok şenlikli anlar yaşıyorlardır eminim..:)) Öğlen de görüşemedik aşkitomla akşama çoook sarılasım var..



15 yorum:

  1. hahaha :)) allahım yaa saçlarındaki bugidelere oje sürüşüne bakın :) büyümüştü süslenirmişş yerim benseni teyzecim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her akşam kuaförcülük oynuyoruz :)) Süslü olacak süslü :))

      Sil
  2. hahaha :) saçlrındaki bugidelere oje sürüşüne bakın :)) büyümşte süsleniyormuş yerimm ben seni teyzecimm :)

    YanıtlaSil
  3. hahahaaaa :)) Rüya beni öldürecek birgün gülmekten :)
    Bigudili kokoşum şahane gözüküyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Beni de valla ..Evet gerçekten bir kokoş :))

      Sil
  4. tam büyümüşte küçükmüş bu kız...duruş,hareketler çok tatlı...
    ama kız dediğin süslü olur değil mı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi ya :)) Benim de hoşuma gitmiyor değil hani :))

      Sil
  5. bayıldım bu sete, nerden aldınız?
    bugudili süslü süpersin sen...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özge'cim biz de çok beğendik.Toyzzshoptan aldım..sevgiler..

      Sil
  6. oyuncağa bayıldımm doktorculuk seti aldık bizde doktor çığırmalarımız kesilir belki diye pek güzel yonuyor ama bu settden hemen edinmeliyiz benimkiside muhtemel bayılır yerim onun bigudili süsünü maşallahh :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Bizim süslü kızlar bayılır bu tür şeylere ..Eminim Duru da çok sever canım :))

      Sil
  7. aman yarabbiimm, bende bir teyzeyimmmm, bu miniklerrr ileride hepiimizii geçicekkk, allah sizlere bağışlasınnn, maşallahhhh çok şirinnnnnn ..:)

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederiz Mervoli :)) Öyle olacak gibi :))

    YanıtlaSil
  9. Küçükken benim de vardı böyle bir setim, o günlere gittim birden :) Bloğunuzu çok sevdim, takipteyim bundan sonra, bize de beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz seviyoruz sanırım süslenmeyi :) Hoşgeldiniz :) sevgiler..

      Sil