6 Nisan 2012 Cuma

" Benim güçlü kocaman babam "

Bizim kıymetli Pepee'ciğimizden duydum bu şarkıyı..Rüya'nın da favori şarkılarından bu ara..Evet ,ben de söylüyorum bu şarkıyı, benim uzaklardaki canım babam..sevgisini içten yaşayan,belli etmeyen babam.(.Eskiler öyleydi ama),çok sık kucaklamayan,öpmeyen babam ama benim için içi giden babam..Çocukken doktora babam götürürdü beni, çok sık hasta olurdum ben, giderken "baba ne olur doktor iğne vermesin" derdim :) yok yok iğne yok derdi..ama mutlaka iğne isterdi doktordan çabucak iyileşeyim diye :) Annem hiç çalışmadı benim,hep yanımızdaydı, yalnız babamla oynadığımız oyunları daha net hatırlarım hep, bir bebeğimiz vardı, hasta olurdu iğne yapardık iyileşirdi..Şimdilerde "Hello Kity" karakteri o zaman babamla benim için Musti'ydi :)) Babam kendi uydurduğu Musti hikayeleri anlatırdı ..Öyle canım kızım,birtanem demez, hep "çarliston" diye sever,çiftçi ya kendisi tatlı der bana yani kendince :)  (Fotoğraf bizi buraya getirirken kahvaltı için durduğumuz moladan )
Ah babam, aşkı toprak olan babam..ekinlerini heyecanla bize anlatan babam,hayvan seven babam,(bir ara evde 20 tane muhabbet kuşu beslemiştik )Bana sürekli hediyeler alan babam..(En sonuncusu beğendiğim çay makinasıdır mesela :) ) sevdiğim için 1 kg eriği Tarsus'tan buralara kadar taşıyan babam.. geçen sene by pass ameliyatı olduğunda yanına gidemediğim babam.,beni uzaklara gelin vermesin diye ne diller döken ama en sonunda çeyizimi kendi getiren babam..en önemlisi de dilimden dökülen kelimelere değil,gözümden dökülenlere inanan babam..gönlümü,içimi,beni çok iyi bilen babam..benim mutluluğum için içi ayrı,dışı ayrı olan babam..aslında beni hep anlayan,hep aynı fikirde olduğum ama bazen yine benim için "karşıt fikirlerdeymişiz" gibi "görünen" babam...canım babam..
En son bizi getiriken aramızda şöyle bir konuşma geçen babam..
Kızım yan taraftaki dinlenme tesisini hatırlıyor musun ?
Hayır baba,hiç hatırlamadım,neresi ki burası ?
Biz , dayınla seni  ilk kez üniversiteye bırakmaya giderken burada mola vermiştik..(sessizlik) ağlamıştım burada,çok ağlamıştım ....diyen babam..
İşte benim "gerçekten" güçlü kocaman aşkım babam ...

10 yorum:

  1. ya zaten ağlamak için yer arıyorum bugünler de :(
    allah sağlık versin cümleten size...

    YanıtlaSil
  2. yok yok sen ağlama Bahar'cım,miniğimiz üzülmesin sakın :) Allah bizlere de sağlıklı ömürler versin de çocuklarımız da bizlere böyle yazsın :))

    YanıtlaSil
  3. çok duygulandım ya gözlerim doldu,babalarımız hep başımızda olsunlar inşallah

    YanıtlaSil
  4. " Çarliston" ne etkiledi beni bir bilsen. Boğazıma öyle bir düğüm attın ki... Babacığına sağlıklı, uzun ömür diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. :(( babam canım babam ne güzel anlatmışsın ablaa...sende gitme diye dil döken babam bende 'bak ablandan dersler çıkar,ona göre karar ver'diyen babam, ama yinede kararı bana bırakan babam...her zaman arkanızdayım diyen babam,gecesi gündüzü olmayan toprağa aşık ki ne aşık babam,kızları için herşeyi yapabilecek olan babam....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet...özledim şimdiden sizi,dün gece üçünüzü de rüyamda gördüm :((( öpüyorum sizi..

      Sil
  6. Ne güzel anlatmışsın, benimde güçlü kocaman babam var. Allah uzun ömürler versin babalarımıza inşallah. :)

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim :) Allah başımızdan eksik etmesin onları :) sevgiler..

    YanıtlaSil