30 Kasım 2012 Cuma

TAZE SIKILMIŞ MANDALİNA SUYU

Çok  lezzetli oluyor kızımın minik ellerinden çıkan  mandalina suyu, çok da keyifle içiliyor :) Her şeyi kendi yapmak isteyen kızım çıkıyor sandalyenin üzerine mandalinaları yıkıyor,kendi bıçağıyla ortadan ikiye ayırıyor ve başlıyor var gücüyle mandalinaları sıkmaya sonra da süzüyor öyle içiyoruz. Kendi de içiyor .


Rüya'nın geniz eti operasyonu için ben kendimi bu Ctesi 'ye hazırlamışken,dün anestezi doktorumuz kan tahlillerinin ve ciğer filminin normal olduğunu belirtti,şu anda burnunun aktığını aktif bir nezle durumu yaşadığını gözlemlediğini söyledi, riski en aza indirmemiz gerekiyor,biraz daha iyileşmesini bekleyelim dedi ve operasyon şimdilik haftaya kaldı ,tabi eğer kuzucuk iyileşirse..
Bu hafta sonunu, annem yanımda kardeşim yanımda ,kızımla kocam zaten hep yanımda, onlarla keyif dolu sevgi yumağı halinde geçirmeyi planlıyorum :)
Herkese sevgi dolu , bol dinlenmeli hafta sonları diliyorum..

32 yorum:

  1. Canım çok sevindim.Dr. ne demek istiyor,yani operasyona gerek kalmayabilir mi?Bravo Rüya'ya,çok hayırlı bir kız doğurmuşsun annesi,maşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten çok hayırlı :) Yok canım ameliyat olacak da şu an hasta olduğu için bekleyelim dedi doktor..

      Sil
  2. hayırlısı olsun,risk alınmaması,herşeyin güvenle yapılması daha önemli tabii,tüm aile keyifli bir hafta dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Bence de öyle canım..

      Sil
  3. Ahh o ellerden ne lezzeli olmuştur o mandalina suyu,ellerine sağlık meleğimin,çok geçmiş olsun,mutlu,sıcacık bir hafta sonu diliyor öpüyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz canım :) Hem de ne lezzetli gerçekten..Biz de öpüyoruz :)

      Sil
  4. Yeni okudum çok geçmiş olsun. Çevremde çocukları ameliyat olan arkadaşlarım çok rahat etti. Ne kadar da içinizi rahat tuttun desem anne yüreği bir başka işte :(

    Bravo Rüya ya da kendi işini kendi görüyor :)

    Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Biz de daha iyi olacak düşüncesiyle ameliyata sıcak baktık ama yazdığın gibi anne yüreği işte..Bizden de sevgiler..

      Sil
  5. Hamarat kız Rüya, maşallah sana :))
    Canım herşey güzel olacak inşallah, güzel şeyler dileyelim ki güzellikler bizi bulsun. sevgiyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamarat valla, yakında kek börek döktürecek :) İnşallah canım benim de tüm temennim bu..Sizler de sevgiyle kalın :)

      Sil
  6. çok geçmiş olsun tekrar kuzuma hayırlısı olsun süreyyacım bal akar o ellerden mis olmuştur o madalina suyu mis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederiz,gerçekten mis :) Çok öpüyorum sizi :)

      Sil
  7. Şimdiden geçmişler olsun canım.Bıcıfık ne güzel kendi işini kendi yapıyor annesine büyüyünce epey yardımcı olacak şimdiden belli. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz :) Evet şu an hiçbir konuda yardım istemiyor,her işi kendisi yapacakmış :) Bizden de sevgiler.

      Sil
  8. ne kadar tatlı olur o meyve suyu şimdi:) Geniz eti ameliyatını kendim de olmuştum, kolay ve çabuk atlatılan bir durum ama annelik böyle bir şey işte.. Hayırlısıyla atlatırsınız umarım.

    http://dolunayiner.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok tatlı canım :) Çok teşekkür ederiz inşallah..

      Sil
  9. onların ellerinden herşey çok tatlı oluyor Süreyyacım

    hayırlısıyla şu geniz eti operasyonu gecşin, gitsin, bitsin. Rüya sağlığına annesinde huzura kavuşsun.
    Buarada kızım mandalina yemediği için bizde sıkıp portakal suyu diye içiyoruz :)
    hepsine afiyetler olsun.....

    YanıtlaSil
  10. Kuzucuk hayirlisiyla ameliyatini olacak, gecip bitecek hemen, cunku su gibi olacak
    Sevgiyle isikla

    Ates boceginin annesi Muge:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım ameliyat oldu bitti ama ben de bittim..Teşekkürler..

      Sil
  11. Son favorimiz bizim de mandalina suyu. geçen 4 kg king aldım. bayıla bayıla içiyor :D
    Geniz etini okudukça kızımı da dr a göstersem mi diye düşünüyorum. yani sürekli tıkalı bir burun. ihmal etmiş olmaktan korkuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilhan'cım sakın ihmal etme, her anlamda ..Bizim burada geniz eti problemi olduğunu anlamayanlar ne yazık ki çocuklarının işitme kaybından dolayı kulaklarına tüp taktırdılar,hemen al Ece'yi bir KKB doktoruna görünün..

      Sil
  12. Rüya ne güzel bir isim. Çok severim. Hem dene güzeldir o minik ellerden içmek şimdi. Geçmiş olsun annesi birde, güzel haberlerinizin takibinde olacağım :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz :) Bizden de sevgiler..

      Sil
  13. oohhh maaşallah büyümüş de meyve suyu sıkarmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de var gücüyle sıkar :)) Bakışlardan belli zaten :)

      Sil
  14. ohhhh mis gibi kendi sıkıyor taze taze maşallah:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Evet ,kendi sıkıyor kendi içiyor canım kızım ya :)

      Sil
  15. Geçmiş olsun....güzel haberlerini de bekliyoruz;).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Sağlığı iyi çok şükür atlattık zor günleri..

      Sil
  16. Ben onun o ojeli parmaklarını tek tek öperim ama yaaa... Nasıl bir güzelliktir o öyle, maşallah maşallah!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler teşekkürler Zeynep 'çim :))

      Sil