2 Ocak 2012 Pazartesi

SÖZ VERİYORUMMM..

Kızma bana kuzucum olur mu? Seninle ilgili tüm anılarımızı neden bilmem anı defterine yazıyorum,ya da her hangi bir kağıda yazıp daha sonra anı defterimize yapıştırıyorum, gelgelelim buraya yazmak neden daha zor geliyor bilmiyorum..kızıyorum kendime,hem de çook..ama söz verdim kendime artık 2012 'de düzenli olarak yazacam buraya..
sen artık büyüdün :) bu aralar her şeye böyle diyorsun,be artık büyüdüm.. renkleri,şekilleri,sayıları,hayvanları,çevremizdeki eşyaları,doğayı..yani bilmen gereken her şeyi süper bir şekilde biliyor ve yorumluyorsun..kamera görüntülerin pek yok maalesef, çünkü elektronik eşyalara karşı aşırı sevgin :)) o eşyalara zarar veriyor..o yüzden bir de bu sene tekrar video çekimlerine başlamak istiyorum.. o kadar çok şey yazmak istiyorum ki nereden başlasam ?
Mesala en yakın tarihli anımızdan başlayım,yılbaşı akşamı, babaannenlerdeydik.Bir kaç gün öncesinden teyzen geldi, Gonca halanlar geldi Bursa'dan, Bora abin geldi en son.Sen tam bir prenses gibiydin, elbiseni nerden aldın diye sorduklarında BAKKALDAN dedin :)) bizi kırdın geçirdin yani, Kerem' e önce arkadaşım,sonra kardeşim daha sonra minik kuşum dedin :)) bir de durdun durdun ben senin annenin dedim :)) peki sen onun annesiysen halan onun neyi dedim ? Teyzesi dedin..:)) çok eğlendin,sevdiklerin yanında olunca coştun valla..
Annaannemiz ve dedemiz gelemediler bu sene,ama 15,20 gün sonra gelecekler..Teyzen bizimle,keyfin yerinde valla :)) o varken pek bize bakmıyorsun,ama işe geldiğim zamanlarda hep anne diyormuşsun,evde beni arıyormuşsun :( evden dışarı çıktığında babaannenlere gittiğinde pek sorun yaşamıyoruz ama evimizde kaldığında işler biraz zorlaşıyor, daha zor geliyor sana, daha da küçükken benim eşyalarımı saklardı anneannen,görüp de daha çok hatırlama diye..zor geliyor senden ayrılmak hem de çoook zor..
ama emin ellerdesin biliyorum..akşamları ve hafta sonları eksikliğimi telafi etmeye çalışıyorum birtanem,yetebiliyor muyum acaba ???
Bu aralar PEPEE çizgi filmine bayılıyorsun ama her bölümüne değil, belli başlı bölümleri hiç sıkılmadan keyifle izliyorsun :)) ben de fırsat bu fırsat yemeklerini tv karşısında PEPEE seyrederken yediriyorum..
Seninle hayat çok güzel geçiyor :)) seninle yeniden büyüyorum :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder