3 Ocak 2012 Salı

beni nereye götürüyorsun anne? :))

birtanem,balım,bıdığım :))
ben seni en çok böyle seviyorum, fıstıklı çikolatam,kaymaklı baklavam filan :)) hoşuna gidiyor sana değişik değişik seslenince,elinle ağzını kapatıyor gülüyorsun :))
teyzen biz de ya,sabahları onunla kalıyorsun ,öğle arası seldiğimizde babaannene götürüyoruz seni, artık her kapıdan çıkarken böyle soruyorsun,beni nereye götürüyorsun anne diye..senin tek gitmek istediğin yer ışıklı park :)) orası neresi mi? top havuzunun,kaydırakların,zıp zıp minderinin ve diğer tüüümmm oyun malzemelerinin olduğu yer :)) ama yaşadığımız yerden ötürü sadece haftasonları gidebiliyoruz.mesela bu hafta gideriz :))
en çok rengarenk hamurlarla oynuyorsun bu aralar, teyzenle bol bol hayvan figürleri yapmışsınız bugün mesela.kapı çalınıp ben geldiğimde ne kadar mutlu oluyorsun , annem geldi diyorsun ya,eriyorum ben :)) seni çoook seviyorum akşam olsa da gelsen :)) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder