4 Ocak 2012 Çarşamba

en başıındannnn..

İstiyorum ki en başından başlayalım,04 Ağustos 2009 'dan, Uludağ Tıp Fakültesinden,ilk karşılaştığımız yerden :)
son kontroller için gittiğimiz 39. haftamızda doktorumuz bu tarihte artık bebeği alalım dedi,Salı günü dedi saat 13:00 :)) ohh dedik artık kızımıza kavuşuyoruz :)) doktorumuz Bursa'daydı birtanem,anne biz nerde doktor nerde dersen Gonca halan da Kerem'e hamile olunca,biz Esk'deki doktorumuzdan memnun kalmayınca soluğu Bursa'da aldık.Ctesi Selah deden,Nuran halan,Necmiye halan,Süreyya nenen,Nil ablan ve Deniz ablan  ve tabiiki anneannen ve teyzen :)) bizim evimizdeydi,son hazırlıklar yapıldı,herkes heyecanla o müthiş günü bekliyordu :) Ctesi Bursa'ya gittik,yazdığım gibi Salı gününü bekledik,çok rahat uyudum ben,hiç korku yok,panik yok,kızıma kavuşacam dedim yaa kızıma :)) sabah erkenden anneannen ,Selah deden,teyzen,babaannen,Adnan deden geldi,Funda halan da Bursa'daydı, saat 10 'da  tıp fakültesinin yolunu tuttuk.Tahlildi,şuydu buydu derken ameliyata alındım,ameliyathanenin saati 1 'i gösteriyordu en son,sonrasını hatırlamıyorum :) 1'i çeyrek geçe yazıyor doğum raporumuzda sen o saatte doğmuşsun :)) 51 cm 3 kilo 140 gr.
Odama gidişim seni görmek için bekleyişim,kavuşmamız..kucağıma verilen sen ,anlatabilir miyim ki o anı ,hislerimi,mutluluğumu,şükredişimi...anlatamam güzel kızım,kokunu tarif edemem,sana dokunuşumu..anlatamam..Eşsiz ve tarifsiz çünkü, dilerim ki bir gün sen de anne ol bu duyguları yaşa,ancak o zaman anlarsın canımın içi,ancak o zaman..
Hemen sütüm gelmedi,hazır mama verdik mecburen,2 gece hastanede kaldıktan sonra evimize geldik,ev cümbür cemaat,mutluluk,sevinç..anlatamam.Evimize gelir gelmez sütüm geldi hemen emzirdim ve o andan itibaren 22 ay emdin :))) tam 22 aylıktın seni bu bayıldığın olaydan ayırdığımda..dur daha oralara gelmeyelim..
15 günlükken mevlüdünü yaptık evimizde,daha sonra misafirlerimiz gittiler, Ece teyzen ve anneannen tam 40'ımız çıkana kadar kaldılar yanımızda :) kaynarımızı içtik bol bol,gelen giden çook güzeldi :)) ilk zamanlar yıkayamadık seni,babaannen yıkadı hep,geceleri seni izledim,gündüzleri seni izledim,öptüm,kokladım,sarıldım,hiç kucağımdan indirmedim,hiç ayağımda sallamadım seni, uzakmışsın gibi geldi öyle, ben hep başını göğsüme yasladım,sıcaklığını hissettim,öyle uyuttum.Hala öyle uyuyoruz,hep kucağımda,hep sarılarak :)) hiç ağlatmadım seni, aşıların için sağlık ocağına gittiğimizde hemşireler derdi siz hiç bu bebeği ağlatmadınız mı diye,çünkü ağlamayı bilemezdin ki :))


Şimdilik bu kadar aşkitom,bir kaç bebeklik resmini bulup ekleyeceğim..Bugün ne yaptım anne dersen,öğlene kadar teyzenleydin, sonra baban seni parka götürdü,benden ayrılamadın arabaya kadar birlikte gittik,arabaya bindin ben kaçtım, daha sonra da babaannene gittin, akşam yine beraberiz birtanem,özledim şimdiden :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder