23 Mayıs 2012 Çarşamba

Rüya'nın yeni cicileri..


Rüya daha doğmadan değişen bir şey oldu alışveriş benim için ..Önceden sadece kendim için gerekli gereksiz ne varsa alırdım. Her bayan gibi :) Yok ben alışverişi sevmem diyen çıkar mı bilmem :)) Balküpümün hayatıma girmesiyle her zaman öncelik onun ihtiyaçları oldu..Gerekli ya da gereksiz,az ya da çok..Artık zamanımın çoğunu çocuk mağazalarında geçiriyorum büyük bir mutlulukla :)) Bir de kız çocuklarına neler neler var ,cicili bicili herşey,boncuklu,tüllü ...bayılıyorum...Önceleri sadece görüntüsüne kapılarak aldım kuzumun giysilerini, çoğunu bir kez giydi bitti..Şimdi acemi anneliğim geçti, görüntüsü,şekli şemali önemli ama kullanışlı olur mu olmaz mı,içinde rahat eder mi bunların diye düşünüyorum artık.


                                           Şapkalar ve Hello Kity elbise Wenice'den..


                                            Eşofman takımı Aziz Bebe 'den..


                                       Spor ayakkabı ,slopet ve kot elbise Mothercare'den..


    Kendime aldığım hiçbir şey kızıma aldıklarımdan daha mutlu etmiyor beni artık..Tıpkı diğer herşey gibi..Hayatımın mutluluk kaynağı "o" işte..Başka söze gerek yok :))

14 yorum:

  1. gule gule kullansin cicilerini:) Ben de istiyorum artik bir minik. bakalim ne zaman nasip olucak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz :) Tarifsiz bir duygu bu..Umarım en kısa zamanda olur :)) Biz de onun cicilerine bakarız artık :))

      Sil
  2. güzel günlerde keyifle kullansın insallah. ben de dün aldım Kuzeye, güya kendime de alacaktım, hiç bir sey almadan geldim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun :) Hep öyle oluyor di mi :)) Onlarla herşeyde önceliklerimiz değişiyor..

      Sil
  3. cicileri de varmış... güle güle giysin...

    YanıtlaSil
  4. güle güle giysin hepsini çok güzel herbiri

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    Hepsi birbirinden güzel, çok zevkli bir annesi var kuzucuğun.Güle güle giysin cicilerini.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz :) elimden geldiğince herşeyin en iyisi olsun onun için diye uğraşıyorum..bizden de sevgiler :)

      Sil
  6. Spo ayakkabılarına bayıldım ben :)

    YanıtlaSil
  7. Allah güzel günlerde giymek kısmet etsin. Mothercare ayakkabıları ben de görüp çok beğendim ama indirimi bekleyip bir numara büyüğünü almayı düşünüyorum:) Erkek çocuklara üç beş kıyafet, tek renk ayakkabı yetebiliyor ama kız çocuklara maalesef öyle olmuyor, onun için geçen seneden beri ben de artık indirim zamanları bir beden ya da bir numara büyük birşeyler alıyorum...

    YanıtlaSil
  8. Amin teşekkür ederiz :) Size de şimdiden hayırlı olsun,iyi günler de kullansın :))

    YanıtlaSil