25 Mayıs 2012 Cuma

İyi ki rejimdeyim :))

Geçtiğimiz günlerde gittiğimiz alışveriş merkezinde önce Rüya'm acıktı ,tamam dedim hadi birşeyler yiyelim..Ben de açım ama yoook rejimdeyim ya fazla yemiyorum :)) Aslında kızıma siperiş verdim köfteleri ,ardından patates de istedi papatyam ,şimdiii servis geldi..Köfteler bana bakıyor ben köftelere,hele bir de tereyağlı pide ekmek..şimdi şu güzelim salça sıcacık ekmeğin üzerine sürülüp de yenmez mi yani :)) yookk yenmez,ekmek yok hele yağlı mağlı hayırrr..Neyse kuzucuk patates,köfte yemeye başladı ..Aklım hala ekmeklerde :)) amaaaann zaten vereceğim 1 , 2 kilo şu kadarcık ekmekten ne olacak ki. :)) diyip miss gibi tereyağlı ekmekleri bir de salçayla indirdim mideye,Rüya kuzusu ancak 3 köfte yedi tabaktakiler bana kaldı 
sadece ama sadece ziyan olmasın diye yedim :))) gerçekten :)))


Minik kuşum artık yemeklerini kendi yiyor,küçük çatalın bile gelmesini beklemeden yemeye başladı,
gerçekten çok acıkmış yani..




Bizim yemeğimiz bitti, kendisine takım elbise bakan babamızla buluştuk,onun da işi bitmiş alışverişini tamamlamış,benim karnım acıktı , siz bir şeyler yediniz mi dedi..Biz yedik  ama seninle geliriz sen yerken biz de yanında otururuz. dedim ..:)) İç sesim diyor ki ben fazlasıyla yiyeceğimi yedim tamam, akşama da hafif bir şeyler atıştırırım o kadar..Menü geldi..Baktık filan eşim sac kavurma istedi, sen bir şey yiycek misin diye sordu amaaaann zaten vereceğim 1 , 2 kilo şu kadarcık yemekten ne olacak ki. :)) diyip güzelim pideyle sac kavurmayı da yedim bir güzel :)) 



Pişman mıyım hayır !!! Can boğazdan gelir yedim iyi ettim :)) Yine de dikkat ettim asla tatlı yemedim :)))))



24 yorum:

  1. ohhhh yarasın ama kilo yapmasın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ne güzel olur di mi ? ye ye kilo alma :)

      Sil
  2. hahahaaaa :)) şu boğazımızdan çektiğimiz kadar hiç birşeyden çekmemişizdir :) benim diyetlerim sokağa çıkıncaya kadar sürüyor artık...
    afiyet, bal şeker olsun size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) nedir bu rejim çilemiz bilmem ki hele de yaz gelirken :)) yiyelim biz yiyelim :)

      Sil
  3. rejim çok başarılı gidiyor tebrik ederim :) Tatlı yememişsin, azmine hayranım :)Rüyanın kıyafeti de çok cici :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz..:)) en önemlisi bu :) tatlı yemedim ya gerisi önemli değil :)

      Sil
  4. Ohhh afiyet şeker olsun, önemli olan şekerden uzak durmak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim..Tabii tabii :)) bende öyle düşünüyorum :)

      Sil
  5. afiyet olsunn :) kızınla bir ömür mutlu günler dilerim rüya tadında olsun hemde ...
    Sevgiler
    www.endininmutfagi.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Hepimize rüya tadında günler diliyorum :))

      Sil
  6. Analar ziyan olmasin diye diye huplettiginiz lokmalar helal hos olsun, Peslerinde kostururken harcadiginiz enerjiyi geri almak lazim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Bence de ben o kalorileri Rüya oyun parkındayken çooktan harcadım bile :))

      Sil
  7. anneler neden kilo alır aman kalmasın,aman ziyan olmasın,şunuda yıyeyım ne var ki çöpe gitmesin demekten zaten:) ben artık demiyorum vallahi çöpe gıtsın ama bana kilo olarak geri donmesin geldilermi gitmyorlar:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi benim zaten herşeyi dünden yiyesim var :)) Tabii ziyan olmasın istemem..Ama ciddi kilo artışlarında bana da gelirler :))

      Sil
  8. ohhhh sefan olsun afiyet bal şeker olsun yahuu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Eda'cım :))) Bence de sefam olsun..

      Sil
  9. Bende geldim Merhaba....
    En güzelini yapmışsın afiyet olsun:))) offff nedir bu bayanların rejim çilesi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)) Teşekkür ederim..Bitmez bizim çilemiz..:))

      Sil
  10. Ama beni takibe almayı unutmuşsun:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa çok şaşırdım..çünkü benim blog listemde izliyor görüyorum hatta uzun bir süredir..:(( tekrar izlemeye alıyorum sevgiler..

      Sil
  11. Dünya tatlısı bir kızınız var, kocaman bir maşallahh öncelikle, rejim konusu çok fena, hepimizin başının belası:)) Yaz da geldi dikkat etmek lazım ama nerdeee, ben de aynı sizin gibiyim, amaaannn nolcak veririm şunu da yiyeyim diyorum hep:)) rejime en kısa zamanda başlayacağım ama bak, gerçekten:))) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) evet bende de öyle oluyor,kaçırıyorum bazen..Şu rejim bitsin neler yiycem neler :)) sevgiler..

      Sil
  12. ah ah ah insanlar düğün zamanı koşuşturmaktan kilo verir ben ise tam tersi kiloları aldım :) ailemin onuda ye bunuda ye demeleri ve iştahımın bi okadar kabarık olması sonumu hazırladı :)) ablacımm 51 kilo olmuşsunn daha neyin rejimi sen bi gel bakalım :)) ben bu gidişle gelinliğime sığmıycam :))

    YanıtlaSil
  13. Ne güzel, kızınız kocaman olmuş da kendi başına yemeğini yiyor annesiyle karşıklıklı.
    O günlerimi sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil