16 Mayıs 2012 Çarşamba

Aslan mısın,Kartal mısın??


Baba Bjk'li anne Galatasaray'lı , yavruları bazen kararsız,bazen kartal ,bazen aslan..Anne sorunca tabi ki aslan,baba sorunca kartal :)) Ama çoğunlukla aslan..Zaten 04 Ağustos doğumlu olduğundan bir "aslan" lık var minik kuzumda :)) Bense 22 Temmuz, hep aslan olarak geçerken son zamanlarda yengeç burcuna kaydım..Çok burca filan inanmasam da..yok kabullenemedim,Aslan burcunun özelliklerini taşıyorum ben :))


FB-GS maçı malum,ne heyecanlıydı Allah'ım :)) Ben seyredemedim ,uzatmaları bile bekleyemedim...Nihayetinde kupayı aldık :))Rüya aslan kazandı dedi sevindi :)) Yani diyeceğim şudur ki..benim gizli izleyicim kocacım, kızımla şampiyonluk kutlamalarımız başladı eeee sen de katılırsın artık :)))

8 yorum:

  1. :)) çok çabalıyorum..oldu gibi :))

    YanıtlaSil
  2. hahaha :)) rüyacıkta ananesi gibi :) bir damatı bjklı bir damadı gsli olunca oda iki takımı birden tutuyor :))

    YanıtlaSil
  3. :))) ailemizde herkes gs'lı canımcım..Tek bjk 'lı olan düşünsün :))

    YanıtlaSil
  4. 2. resimdeki bakışlara bittim ben yaaa :) bu arada bir BJK'li olarak tebrik ediyorum tüm GS'lileri :) Blogger anneyim canım, takipteyim, beklerim bloguma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz :)) Ya eklemeye çalışıyorum ama olmuyor..pek de bilgisayar özürlüyümdür..bu bloggerın yeni yüzü mü şimdi??Anlamadım ki..Ama mutlaka gelecem..sevgiler..

      Sil
  5. şampiyonluğunuzu gönülden kutlarım. Küçük aslanıda yerim. maşallah...

    YanıtlaSil