21 Mayıs 2012 Pazartesi

Kitap sever Rüya :)

Minik kuşum kitapları çok sever,ben okurum o dinler.Baktı ki konusu onu pek çekmedi,kendince yorumlar yapar,kendine göre uyarlar :) Girdiğimiz kitap mağazalarında önce bakar,inceler..:)

.

Kitabı açar,resimlerine bakar tabi ki şimdilik okuyamaz,eğer ilgisini çekmediyse bırakır :)


Şimdi bir şey anlamadım böyle diyip ayrıntılı incelemeye de alabilir :))


                   Dikkatle seçtiği kitapların resimlerine bakar, renklerine bakar, figürlerine bakar..:)



Beğendiği kitabı ya da kitapları  memnuniyetle alır ,pozunu verir ve alışverişini bitirir :))

Herkese iyi haftalar :))








10 yorum:

  1. İnsanın nasıl göğsü kabarıyor di mi bir kitapkurdu yetiştiriyorum diye :)
    Biz zamanımızın çoğunu oyuncakçıdan çok kitapçıda geçiriyoruz, Ve ne kadar zarar etsemde asla şikayetçi değilim :))

    YanıtlaSil
  2. :) Evet aynen öyle :))Kitaplara karşı çok ilgili, bu da benim çok hoşuma gidiyor :) Umarım hep böyle devam eder.sevgiler :))

    YanıtlaSil
  3. aferin minige, Kendi kitabını seçmesini desteklediğiniz için asıl size bir tebrik:)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederiz :) Kitap okuma alışkanlığı olsun diye çabalıyorum işte :)

    YanıtlaSil
  5. yerim ben onu... sevsin kitapları çok okusun çok, çok...
    bir de dikkatli dikkatli inceliyor ;)

    YanıtlaSil
  6. :)) İnceler,dikkatle hem de :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. ben buraya gelmeyeli,neler neler paylaşılmış...ama nasıl olur...bendeki en son paylaşımın 5 hafta önce görünüyor...ben de merak etmiştim sizi...bu gün yorum bıraktığını görünce,linkten tekrar ziyaret edeyim...meğer paylaşımların devam ediyormuş...ama benim sayfamda niye çıkmamışki :(((
    tekrar izlemeye alıyorum,umarım problem hallolur...

    YanıtlaSil
  8. Sağol canım ilgin için :)) Ben blog adresimi değiştirdim,nedense ??? Hep aynı problem oldu herkesle..acemilik işte..bir daha hiçbir ayarla oynamam :))) kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. maşallah sana Rüya. Ömrün boyunca kitap okumayı seversin inşallah.

    YanıtlaSil
  10. Ben de öyle umuyorum Özge'cim..sevgiler :)

    YanıtlaSil