10 Ağustos 2012 Cuma

Hamarat Kelebek :)


Şimdiiii....Minik kelebeğimin süslü hallerini yazdım, beni üzen hafif cadılık hallerini de yazdım :) Eee peki bu kuzunun hamaratlıklarını yazmayım mı yani :)) Aslında oyuncak küvetinde Barbie' mizin biricik bebeklerini yıkayacaktı..Ya da öyle başladı diyelim :)



Onlar yıkandı paklandı , saçları kurutuldu..Benim hamarat kızım üzeri ıslanmasın diye dizlerine koyduğum havluyu da yıkamaya başladı :) 


                    Havlu bir güzel çitilendikten sonra kontrol edildi iyice temizlenmiş mi diye :)


                             Yok içine sinmedi ön yüzü arka yüzü yıkamaya devam etti..
                   .
         
               En sonunda kendi elleri,kolları,ayakları,bacakları da köpük köpük yıkandı :)
Hızını alamayıp koltuk,halı örtülerine de başlayacaktı ki tamam yavru kuşum bugünlük yeter yoruldun artık,dinlen sonra devam edersin dedim :)))
Biz Rüya'yla maceralara devam :)) Sizlere gönlünüzce musmutlu hafta sonları :))

23 yorum:

  1. Maşallah çok tatlı ya, gerçekten çok hamaratmış:)

    YanıtlaSil
  2. 1.bu barbi küveti çok tatlı, 2. bu kız çok hamarat olacak belli, 3. o ojeli parmakları yirim ben yirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa ojesiz olmaz :)) Şimdi bana yardım ediyor etmesine de ilerde nasıl olur bilmem :)

      Sil
  3. :))İçine sinmemiş bir daha yıkamış,afferin annesi ona:)Tuba teyzesi bu yaşta üşenir,örnek olsun herkese fıstık.Küvetine bayıldım,mavisi yok mu onun;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Ben de çok beğenerek almıştım :) Bu gibi durumlarda genelde her şey çoğunlukla pembe oluyor canım :)

      Sil
  4. Çok tatlı maşallah.

    Kızlar bir başka oluyor: )

    YanıtlaSil
  5. kızzz olsun çamurdan olsun :P temiz kızzz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte ben hep öyle derim kız olsun çamurdan olsun :)

      Sil
  6. bence hamarat kızın seni bulduğu için çok şanslı:)ziira ben asla odaya o su dolu kovayı sokmazdım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Mersi canım, bak olaya böyle de bakmak lazım :))

      Sil
  7. EEE tamam senin sırtın yere gelmez artık bu kız ev işine başlamış:))

    YanıtlaSil
  8. Pek bi hamarat bu kuş..
    Hiç mi bıkmazlar suyla oynamaktan ya :)

    YanıtlaSil
  9. hahahahha :)))) rüyaa yaaaa :) eee hamaratlıklarına mutfak lavabosuna çıkınca bardak çatal kaşık yıkamasınıda yazsaydınn annesi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onu da yazmalıyım ama bol fotoğraf çekeyim önce :)

      Sil
  10. afferin benim hamarat kızıma.. ama artık elde yıkamıyoruz çamaşırları şekercim anneye söyle sana bir çamaşır makinası alsın :)) yormasın seni..
    bu arada küvete bayıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Çok hamarattı kızım o gün evde ne varsa yıkayacaktı zor durdurdum :)) Haklısın Sevgi teyzesi en kısa zamanda kızımı bu yükten kurtarmalıyım :))

      Sil
  11. süper yaa özel küvetine bayıldım.Aslında çok güzel bi eğitim bu.Birşeyleri kendi başına başarabildiğini görüyor.büyüsün ben de alıyım kızıma:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Suyla oynamayı seven çocuklar için daha da güzel :) Biz çok memnunuz canım tavsiye ederiz :)

      Sil
  12. merhabalar..
    bende kızıma yaptırayım bari oda su ile oynamayı çok seviyor..daha önce hiç denetmedim çamaşır yıkamayı :)
    sevgiler :)
    www.enduruyanim.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O bebeklerini yıkıyordu zaten,kendisi daha sonra üzeri ıslanmasın diye koyduğum havluyu yıkamaya başladı :)) Suyla oynamayı seven çocuklar için ideal tavsiye ederiz :) sevgiler..

      Sil