13 Ağustos 2012 Pazartesi

Hafta sonunda..

Yok yok benden blogger filan olmaz..Ne iftar davetlerine gittim,ne misafirler ağırladım,arkadaşlarla ne iftarlar yaptık ancak gel gelelim ya fotoğraf yok,ya şarj yok ya makine yok :( Bu Ctesi özene bözene sizlere de göstermek istediğim annemle hazırladığımız iftar sofrasının ,güzelim yemeklerin,zeytinyağlıların,salataların,tatlıların hepsiiii puuuuf yok..Neden çünkü hepsini masaya taşıdım süsledim ancak son anda gelen kıymalı ve  peynirli pidelerin telaşı,Rüya'nın o gün (bilir böyle zamanları :) ) iki kat yaramazlığı,erken gelen misafirler derken sofranın resmi yok !!!! Sadece fırında tavuğun ve bir kaç salatanın resmi var,onlara gerek yok..Yani Ctesi günüm annecimle birlikte neredeyse tüm gün akşamki misafirlere hazırlıkla mutfakta geçti..Rüya kuzusunun giyinip süslenip ,ayakkabılara dikkat :))) misafirlerimizi beklerken ki hali..


 Bir de çok şirin bir konuğumuz vardı o akşam ,Volkan ağbisinin tatlı kızıma getirdiği uğur böceği pasta :))


                             Tabi minik kuş bu misafiri çok sevdi,ona ayrıca ilgi gösterdi :)) Hemen mumumuzu getirdik,üfledik,iyi ki doğdun Rüyaaaa diye seramonimizi  yaptık..Uğur böceğinin çikolatadan yapılmış antenleri ve ayakları iki arada bir derede minik kuşun midesine doğru yol aldılar :) Bakınız alttaki resim :))


Ctesimizi böyle geçirdik..Pazar günü biraz saç kesimi,boyası diye bir kaç saati kuaförde kendime ayırdım..
Malum önümüz bayram tatil,biraz güzelleşelim :))
Daha sonra hem sevgili anneciğimi uğurlamak hem gezme,hem alışveriş düştük Eskişehir yollarına ..




Rüya 'mın oyun parkında keyfine diyecek yoktu,top havuzuna kaç defa atladı,kaydı,indi,çıktı sayamadım :)) Arkadaşlarıyla da güzel güzel yemekler yapıp sofralar kurup birbirlerini ağırladılar..

                     
                              Kuzucuk koşup hoplayıp zıplamaktan yorgun düştü,uyuyakaldı :))


Ayranı çok seven Rüya, annesiyle poz vermektense hiç oralı olmadan ayranını içmeye devam etti :))


Kendisinin deyimiyle "arkadaşı Emine" :)))


Deniz kenarında incecik bir bayan olma hayalim var...gençten..Şöyle 32 yaşında değil de 22 yaşında gibi :)) Olsun ne fark eder ben yine yemeye devam :))))
Bugün günlerden Ptesi mi yani :) O zaman gel Ctesi gel :)))

6 yorum:

  1. Güzel iftar sofranı göremedik ama tatlı kızıyla annesini gördük,ikinizde çok şık olmuşsunuz.Pasta da süpermiş:)Mutluluğunuz daim olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla hadi şu bloğumda bir kaç yemek gözüksün dedim ama olmadı :))) Teşekkür ederiz canım :)

      Sil
  2. geldimi zaten üstüste gelir ya o makinenin şarjı biter ya bi telaşe olur çekilemez o fotoğraf bir türlü benimde çok geldi başıma :) idare ediyoruz ama bi şekilde:)) rüya şahane yine resimlerde güzel haftalar canım hepinize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Münevver'cim ben hala alışamadım yanımda makine taşımaya,cep telefonuyla da çekmek istemiyorum aktarırken sıkıntı oluyor..İşte böyle gidiyor..Teşekkürler canım sizlere de güzel haftalar :)

      Sil
  3. Canım sen zaten incecik bir bayansın, hayale ne gerek var:)Yemeye devam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Çok teşekkür ederim canım ama uzun zamandır dikkat ediyorum yediklerime yoksa ooo çok çabuk kilo alıyorum ne yazık ki..

      Sil