13 Kasım 2012 Salı

BAYRAM GEZMELERİ

  Resimleri görünce o günlere gittim,ne güzel gülüş bağırış,keyfimiz yerindeydi..Neredeyse her akşam kuzenlerimle birlikteydik,bir kuzenim Adana'dan Tarsus'a taşındı ne de iyi oldu..Darısı başıma , darısı başıma :)

           
Ahhh ahhh bunlar da gelinimizin ve teyzemin ellerinden nefis,enfes,lezzetli pastalar,börekler,kekler..Uzun zamandır yediğim ev yapımı en güzel profiterolü yedim bu bayramda..Hala gündüz hayallerimde gece rüyalarımda :)



Sol baştan tanıtayım teyzemin kızı,kardeşim,kuzenimin eşi gelinimiz.(kendisi hamile bir oğluşumuz olacak),dayımın kızı veee ben :)) Solgunum çünkü hasta olmak üzeriyim daha sonra nezle oluyorum..


Bu da canım kuzenimin ve yengemin enfes,şahane,lezzetli el emekleri...Tiramisu harikaydı :)


Yani bayramda, mis kokulu yeşil memleketimde ,kocaman canım ailemle,sevdiklerimle keyfimiz tavan yaptı,gülücükler etrafa saçıldı :)


                                                       Darısı tüm bayramlarımıza :)

16 yorum:

  1. Biberli ekmekler kaçmadı gözümden.
    Bir de kızından sonra, kızkardeşinin gamzeleri çok güzel maşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tadlarına doyamadığım biberli ekmekler :) Sağol canım,kardeşimin gamzeleri var,canım kardeşim çok güzeldir :)

      Sil
  2. çok güzel kareler maşallah :) bizde de sık takılır kadraja böyle cümbür cemaat haller kalabalık ailemi seviyorum sizde çok güzelsiniz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim teşekkür ederiz :) İnsanın böyle kalabalık ailesi olunca hayat bir başka güzel oluyor :)

      Sil
  3. hepiniz çook güzel çıkmışsınız maşşallah..ama ben şu sofrada üzeri çikolata soslu olana takılsım nedir ooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nefisss bir profiterol :))) Masadaki favorimdi..Bu arada ben hala sizin yazılarınızı göremiyorum, neden takibe alamadım anlayamıyorum..

      Sil
  4. Oooff sofralara bak:P Çok güzelsiniz ama en güzeli Rüya canım:)Bu kız objektife çok değişik bakıyor,sanki yine mi çekiyorsun,iyi hadi çek der gibi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım evet ahh sofralar ah..Rüya 'ya fotoğraf deme ne dersen de :)) Sevmiyor hiç poz vermeyi asla da bakmaz :)) Arada bir kaç tane güzel çıkıyor işte,sağol canım :)

      Sil
  5. Gözüm masalarda kaldı:)Ne güzel geçmiş bayramınız, hepiniz çok güzelsiniz, maşallah, dediğin gibi darısı diğer tüm bayramlarınıza olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de tadı damaklarımda kaldı :) Sağol canım,hepimiz mutlu bayramlar geçirelim :)

      Sil
  6. Ne guzel sofralar keyıflı zamanlar hep bayram tadında zaman gecırmenız dılegıyle:)
    sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz :) Sizin de keyifli zamanlarınız bol olsun :) Bizden de sevgiler..

      Sil
  7. mmmmm o masa ne öyle ya.. hep bayram tadında geçsin günler inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım :) Masadakiler ayrı ayrı harikaydı,doyamadım :)

      Sil
  8. ayyy pastalar böreklerrr bir harikaaaa :)) biz ztn hep harikayız :)

    YanıtlaSil
  9. Aaa acılı ekmek de var ablacığımda çok yapar,
    Güzel paylaşımlar,güzel anlar daim olsun canımcım:)

    YanıtlaSil