7 Temmuz 2012 Cumartesi

Felekten olmayan Cumartesi..

Çünkü işteyim..Rutin Ctesi fabrika nöbetindeyim..Sabah 8 akşam 6...Tatlı papatyam babasıyla ..Öğle arası görüştük..Belki birazdan çıkışıma doğru ziyaretime gelir :))
Geçen hafta Ctesi ne güzeldi oysa Rüya'mla baş başa..Bol gezmeli,alışverişli..




 Bu parçalar iki arada bir derede Rüya mağazanın bir ucunda ben bir ucunda koştururken..Deneme kabinlerinde saklambaç oynarken yani denenmeden göz kararı alınanlar :)
Bir de girdiğimiz mağazaların birinde güneş gözlüğü isterim de isterim diye tutturdu..Hem de bayan gözlüğü yani çocuk değil..Evde kendisinin en az iki tane var,benim eski gözlüğüme de el konuldu,hatta yenisi tarafınca kırıldı...Ne var bu gözlüklerde cazip gelen anlamış değilim..Ağlamaya başladı,bastı feryadı..Mağazadan çktık yine olmadı,hayır ne istediyse kendimce de makul görürsem zaten  alıyorum..Bu gereksiz ağlamaya kulaklarımı tıkadım ve ağlamazsan sana gözlük yerine yeni kıyafetler alırım dedim..Hem de parlak parlak..Zor olmadı aşkitomu ikna etmek..Kendisi  elbise ve etek reyonlarına bakarken,ben pantolon ve taytlara baktım..Çünkü Rüya için özel günler dışında ,annesi gibi :)) en kullanışlı giysiler onlar.. Bu takım da miniğimin..


Bu Ctesi fabrikada geçti..Umarım haftaya da bol gezmeli ve alışverişli bir Cumartesi yaşarım.Herkese iyi hafta sonları :))

8 yorum:

  1. kerem'den önce yani çalıştığım dönemde 1-2 defa cumartesi günleri işe gitmişliğim vardı...nasıl üzülmüştüm,nasıl geçmek bilmemişti o gün... o yüzden seni çok iyi anlıyorum canım...
    dilerim bir sonraki haftayı en güzel şekil de değerlendirerek, açısını çıkartırsınız :)
    bizim evde de var,bir gözlük canavarı...

    YanıtlaSil
  2. Ctesileri çalışmaya alışık olmayınca zor geçiyor..Teeşekkür ederim canım umarım :)) sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. ayy ablacım yine muhteşem şeyler almışsın parlak parlak pullu pullu :) ama sanırım benide düşünüp almışsın 2 tane aaa hiç gereği yoktu teşekkür ederim :P :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fıstıkım tüm aldıklarım senin olsun ne demek :))) Güle güle kullan :))

      Sil
  4. aaaaa unutmam bu sözü söyleyim :)))

    YanıtlaSil
  5. ciciler çok güzel güzel günlerde kullanılsın inşallah :))

    YanıtlaSil