5 Temmuz 2012 Perşembe

Felekten bir Cumartesi..

Geçen hafta Ctesi gününü kızımla birlikte bazı ilkleri yaşayarak geçirdik..Günün sonunda anladım ki Rüya artık çocuğum,evladım kadar "arkadaşım" da olmuş :))



İlk olarak 1 saat da olsa kuzucuk otobüs deneyimi yaşadı,daha sonra tramvay..Sorunsuzdu yolculuğumuz başını kucağıma koydu,"annem canım annem sen benim birtanem" diye şarkı söylerek geldik..Yemeğimizi yedik..Sonra bolca gezdik..Hem de ilk kez arabası yanımızda yokken..



Bu günü bol bol Rüya'mın fotoğraflarını çekerek geçirdim..Tatlı papatyamın bu bakışı sanırım yeter anne bakışıydı :))



Alışverişimizi tamamladıktan sonra kahve ve kurabiye molası verdik çikolatamla :) 


Akşam saatlerinde Ankara'dan gelen babamızla buluştuk..Yemeğimizi yedik ve evimize döndük..Aldıklarımız ve alışveriş maceralarımız daha sonra :))

5 yorum:

  1. ne güzel bişey ya.demekki bizimde böyle arkadaş olma zamanımıza biraz daha var kızımla.çok özendim.biz şuan kaçma kovalama peşinde savrulma dönemindeyiz.hatta az önce yemekten geldik ve eşimle yorgunluktan bitap düştüğümüzü anladık.dışarda çok zor şuan benim için herşey.ama herşeyin zamanı var demekki.biraz daha sabretmeliyim böyle rüyacık gibi uslu bir kızçeye sahip olmak için.ayrıca kırmızı ojeleride pek yakışmış güzel gözlü kuzuya

    YanıtlaSil
  2. Ben de şaşırıyorum yaşadıklarımıza,kızım büyümüş artık diyorum..Hiç cesaret edemezdim sabah 11 buçuktan akşam sekize kadar birlikte dışarda olup gezip,dolaşmaya..Oluyor artık..Biz de geçtik o zamanlardan Duru'nun biraz daha zamanı var..Ah ah ojesiz gezmiyoruz malesef :)) öpüyorum Eda'cım :))

    YanıtlaSil
  3. işte sonunda rüya hanımla çarşı keyfi :) çok şükür bu günleride gördük bu o beşikteki kızmı hala inanasım gelmiyor :) maşallah ikinizede gezin dolaşın anne kız...buarada çok yeme şekerim yazda geldi koru tipini :)ben yandım sen yanma :)

    YanıtlaSil
  4. hahaha :))) ya yememeye çalışıyorum hala ...ama bir başlayınca da sonu gelmiyor..Gel de üçümüz hep beraber gezelim :))) eskisi gibi..

    YanıtlaSil
  5. :)) işte başlamamak lazım :) inş. ablacımm gelicem gezecez:)

    YanıtlaSil