20 Haziran 2012 Çarşamba

Onlar erdi muradına (Tarsus) :))

Kına telaşımız bitince ertesi günü düğün telaşımız başladı..Erkenden uyandık Davetli listesi,menü kontrolü,masa düzeni...kontrolleri derken bir de kuaför macerası ki bir bayan olarak hiiç sevmem kuaförde geçen zamanı....nasıl 8 oldu biz nasıl düğüne gittik hiç hatırlamıyorum :)) 




Canımın içi gerçekten prensesler gibiydi.Günler öncesinden en ufak ayrıntılara bile ne kadar önem verilerek hazırlanan akşam su gibi geçti..




   Her ne kadar hiçbir hazırlığında yanında olamadıysam da bu günleri doya doya geçirdim kardeşimle..



Son fotoğraf da caaaanııımmmm kuzenlerimmmm :))) Aylarca birbirimizi görmesek de görüştüğümüz zaman sanki hiç ayrılmamışçasına yaşıyoruz herşeyi...Mesafeler yok sayılıyor birden..Her birini ayrı ayrı çok özlüyorum canım onlar benim..Abla olduğum için midir ki :)) Bu pozu çekmesini ben istedim fotoğrafçıdan beni bütün kuzenlerimle "canlarla" çek dedim :)) Ölümsüzleştirelim bu anı sevdiklerimle..
Rüya'mın düğün maceraları süperdi  her zamanki gibi :))O da en kısa zamanda :))

12 yorum:

  1. Gelinliği çok beğendim. Allah mesut etsin.


    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. gerçekten de kuzenler 'can'dır...ben de çok severim kuzenlerimi...özellikle de yakın yaşlar da olunduğun da paylaşımlar da çoğalıyor...
    bir de çok güzel olmuşsun canım...elbisene bayıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla öyle onlarsız bir hayat düşünemiyorum..Sağol canım ben de elbisemi çok beğenerek almıştım..sevgiler..

      Sil
  3. Maşallah herşey okadar güzel ki söyleyecek hiç bir şey yok. Hele ilk resme bayıldım, çok doğal ve bir okadarda güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım :)) Resim çok ama seçmeye çalıştım :) sevgiler..

      Sil
  4. maşallah gerçekten çok güzel olmuş.hatta olmuşsunuz:)allah mutluluğunu daim etsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz hemşerim :)) sevgiler..

      Sil
  5. herkes çok şık, samimiyetiniz huzurunuz mutluluğunuz eksilmesin

    YanıtlaSil
  6. :)) nasıl yanımda olamadın sen hep yanımdasın :) resimlere baktıkça tekrar o güne dönesim geliyor...tabi okadr telaşlı ve stresli değil :)

    YanıtlaSil
  7. :))) Keşke daha çok yanında olabilseydim..Olur valla ben hiç doyamadım oynamaya :))

    YanıtlaSil