14 Haziran 2012 Perşembe

Kınamız (Hazırlıklar)


10 gündür şiş gözlerle geziyorum,canım sıkılıyor,içim daralıyor..Kendisi zaten gurbette yaşarken bir de kardeşini gurbete gönderen her abla böyle hisseder mi?Kendimi yazmaya hazır hissetmiyorum aslında,gözlerim doluyor,resimlerimize bile bakamıyorum,hissettiklerimi kelimelere dökemiyorum..Ama fotoğraflarım da yazılarım da fazla gecikti ..Yazısı az ama resmi bol postlar olacak..Sırayla anlata anlata yazacam..Blog tutma amacım bu değil mi? Anıları saklamak,taze tutmak..Hayatımın dönüm noktalarından biri bir tek kardeşimin Ece'min ,bizim bu mutlu günlerimizi anılarımın en güzel yerine kaydetmek..







Hem Tarsus'ta hem de Antalya 'da ayrı ayrı düğün olacağından kınayı evimizde yakınlarımızla yapmak istedi büyük kuzum..Bence de çok daha iyi oldu..Daha çok eğlendik.Kına yakacaklar için el güllerimiz,mum kalıplarımız,çerez keselerimiz,kuru kınalarımız..Kına tepsimize rengarenk çiçekler yerleştirdik..Hepsi kardeşim tarafından itinayla seçilip hazırlandı..Canım benim çok marifetlidir kendisi zaten,mesela kına kalıplarını kendi elleriyle hazırladı,burada olmayan bizim saçımızda görülsün istediğim duvaklarımızı da..Gelenlere hediyelik olarak el kına magneti yaptırdı..O da sayın Prima Rima' dan :)) burada :)
Kınasını benim yoğurmamı ve ellerine kınasını benim yakmamı istedi..Memnuniyetle hem mutluluk hem de garip bir hüzünle yaktım kınasını ellerine..Bu resimler daha sonra..



Masamızın bir kısmı,sağolsun her gelen eli dolu geldi..Biz de afiyetle yedik :)) Kına pastası ve 05 Haziran'a 4 gün kalmışken büyük kuzumun doğum günü pastası :)) ikisini birlikte kutlayalım istedik..En sevdiklerimizle çok da güzel oldu ..Ece gözleri ışıl ışıl büyük bir heyecan,sonsuz mutlulukla geçirdi bu günü..Bol bol oynadık,teflerimiz,darbukamız çok güzel bir gece oldu..Darısı isteyen herkesin başına :)) Herkes çok ama çok mutlu olsun ..benim kardeşim de :))))

8 yorum:

  1. foroğraflar harika...
    mutlulukları daim olsun...kısa bir süre sonra biz de de tatlı bir telaş başlıyacağı için tüm detayları tek tek inceledim,aklıma not ettim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Bahriye'cim :) Şimdiden sizlere de hayırlı olsun diyorum..sevgiler..

      Sil
  2. hayırlısıyla düğünü de atlatırsınız inşallah :)Ne güzel hazırlanmış herşey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) İlknur'cum düğünleri atlattık ama tembel ben daha yazamadım..en kısa zamanda ekliycem..teşekkürler..

      Sil
  3. herşey harika olmuş...allah mutluluğunu daim etsim..çok mutlu olsun..

    YanıtlaSil
  4. :))) okudukça o günlere gittim telaşlı heycanlı günlerdi :) şimdi sakin geçiyor günlerim ev işi var sadece biraz dinlenim ama di mi? :))

    YanıtlaSil
  5. :)) ne telaş hem de :)) dinlen canım dinlen..

    YanıtlaSil