20 Mart 2012 Salı

yeni oyuncaklarımız :)




Neye niyet,neye kısmet diye buna derler.Daha önceki postlarımda da belirtmiştim Playdoh hamurköy almak için girmiştim mağazaya ancak bulamadım,başkasına girdim bulamadım..Daha sonra Rüya'mın ilgisini ne çeker,nasıl oynar derken bunlar dikkatimi çekti,Rüya'nın son zamanlardaki en büyük keyfi sulu oyunlar,hiç birşey olmasa gider banyonun musluğunu açar salona kadar kendi küçük kaplarına koyar taşır :)) bu bebek küvetine bayıldım o yüzden..Bir de çay takımımız var ki kaçıncı takım oldu bilmiyorum :)) ama benim kızım marifetli işte :)) en çok böyle oyuncakları seviyor..bir de mevsimlerle ilgili puzzle buldum o da ilgisini çeker miniğimin :) her türlü boya malzemelerimiz mevcut ancak ilk defa yıkanabilir boya kalemleri aldım, bir de vazgeçilmez oyun hamurlarımız..Onlar peynir ekmek gibi :)) tabii hepsini vermedim,bunlar sırayla verilecek..Rüya'cım önce çay setini istedi,diğerleri beklemede..Salep yapıyor bana her akşam tarçınlı :)) tepsiye koyup getiriyor "al annecim sana yaptım "diye.Zaman çabuk geçecek biliyorum,bir gün gerçeğini de yapıp tepsiye koyup getirecek..Hem bugünlerin tadını çıkarıyorum hem de o günleri heyecanla bekliyorum ...

6 yorum:

  1. Allah o günleri görmeyi nasip etsin size.

    Kızınızı gelinlik içinde göreceğiniz günler de gelsin...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin..İnşallah :)) Çok teşekkür ederim güzel dileklerine..

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Evet doğru,Rüya'nın bebeklik fotoğraflarına bakınca şaşırıyorum Rüya böyle miydi diye ...zaman geçiyor..

      Sil
  3. Duru, Rüya'dan sadece 1 ay büyük. Aynı yaş, aynı zevkler, istekler. Biz de her akşam birşeyler içiyoruz. Buradan aldığımız, şu boyası sağlığa zararlı olmayan ahşaplardan, mumu dahil herşeyi düşünülmüş doğumgünü pastamız var bir de bizim. Hergün birinin doğumgününü kutluyoruz :P.

    Suyla oynama meselesine gelince, bu yaşla mı ilgili acaba? Duru da Rüya gibi, kaplarına bol bol su doldursa, oynasa oynasa hiç bıkmaz. Parmaklar buruşana kadar suyun içinde. Suluboya yapmayı da o yüzden seviyor sanırım. Bir süre sonra parmaklarıyla yapıyor sanat çalışmalarını benim pamuk kızım.

    Var olan oyuncakları saklama, yeni alınanları bir bir ortaya çıkarma benim de taktiklerim arasında. Bir ara ben de oyuncaklarıyla ilgili bir post yazayım en iyisi. Oyuncaklarınızla güle güle oynayın.

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederiz :)) valla yazını okuyunca bizi anlatıyorsun gibi geldi canım..bir de unuttuğum bir şeyi hatırlattın iyi oldu, o da doğum günü kutlamak :)) pasta,kek..evde ne varsa mmutlaka bir mum koyar üfleriz..Senin bahsettiğini görmüştüm,sanırım Melissa doug 'un ahşap doğum günü pastası.Bizim de var oyuncak doğum günü pastamız mumları yanıp sönüyor,ışıklı sesli :)) demek ki kızlarımız aynı şeylerden hoşlanıyor,oyuncaklarla ilgili postunu bekliyorum bize fikir olur :))

    YanıtlaSil