12 Mart 2012 Pazartesi

HEDİYE :)

Rüya'ma, benim minik balıma ne oyuncak alsam bu aralar diye ararken buldum bunu,çok seviyor hamurla oynamayı ve hayvanları :)) ikisi bir arada olunca bayıldım bu oyuncağa:) alınacaklar listesine yazdım hemen :))
Her ne kadar o benden sürekli bebek istese de  ki evdeki bebekleriyle oynayan bir kız çocuğu olsa bu isteğini anlıycam ama pek bebeklerle,evcilik oynayan bir çocuk değil Rüya .Çocukları hamurlarla zaman geçiren annelere de tavsiye ederim :)) Rüya bayılıyor rengarenk hamurlarla oynamayı,karıştırır renleri çoğu zaman, rengarenk oyun hamurları elde ederiz..Umarım kendi hayatı da dilediği renklerde olur hep aşkım kızımın :)))

3 yorum:

  1. Amin inşallah. Çocukken ben de oyun hamurlarına bayılır, aileme aldırırdım hep.

    Hatta oyun hamurlarından çiğ köfte bile yapardım. Umarım kızınız daha yaratıcı eserler ortaya çıkarır oyun hamurlarıyla. :))

    YanıtlaSil
  2. bayıldım süperler :) ayyy teyzasinede alsan bi tane :)

    YanıtlaSil
  3. sevgili Dilara Hanım, oyun hamurundan çiğ köfte yapmak süper bir fikirmiş bence :) Rüya 'cık daha o aşamaya gelmedi :)) ben de bekliyorum değişik fikirlerini :) sevgiyle kalın :)

    sevgili Ece , bu hafta alabilirsek gelirken getiririz,birlikte oynarız :))

    YanıtlaSil