20 Şubat 2012 Pazartesi

güneş...

Nihayet karlar eridi,işte o bayıldığım güneşe kavuştuk çok şükür.Hafta sonumuz keyifli geçti, Ctesi lokal de,Pazar Esk.deydik.Güneş gözlüğüm var benim arabada,eski, sen çok seviyorsun takmayı.Fotoların var,bir sonraki postta ekleyeceğim,çok mutluydun dün,öyle de dedin zaten çok mutluyum bugün dedin.Sonbet etmek senle çok güzel,anlatılanları dinlemeyi çok seviyorsun,sana gün içinde yaşanılanları da anlatarak da uyutuyorum,sarılarak.Ne büyük mutluluk tarifsiz,sarılyorsun bana gözün kapalı da olsa,annecim diyorsun :)
Pazar günü oyun parkında keyfin yerindeydi yine,uyumadın eve gelene kadar,çok sevindim bu duruma,sen de doya doya gezdin,eğlendin :) Gripsin bu aralar biraz.
Öğlen ayrılırken ağladın biraz anne işe gitme dedin,alıştım bu duruma,içim ne kadar acısa da yatıştırıyorum kendimi,uyu uyan yemeklerini ye zaman çabuk geçecek akşam evde seni bekliycem diyorum :)
Gerçekten de aşağıda babanla sesinizi duyar duymaz kapıyı açıp seni bekliyorum her gün,büyük bir özlem,sonsuz sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder