7 Şubat 2012 Salı

gittiler :((

Önce Deniz teyzen gitti Ankara'ya,sonra akşam anneannen,teyzen ve Nil teyzen..baban Eskişehir otogarına götürdü.Kapıyı kapattık arkalarından işte yalnız kaldık dedin,Adnan dedem gidiyor biz babaannemle yalnız kalıyoz , Fulya halam gidiyor biz yalnız kalıyoz babaannemle dedin,bir de dedin ki gitme deseydim gitmezmidiler ,onlardan sonra biz de çıktık evden neyse ki :) bugün de sen babaannende ben işte,iyi oldu.
Bugün havalar tekrar soğudu iki gün güneş açtı ya kar geri geldi hemen,dün lokalde süperdin yine, Yarenin bebeğini ve mama malzemelerini kimseye vermedin benim diyip durdun :) oturdun köşeye tuttun hepsini kımıldamadın,giderken de bunlar benim eve götürecem diye Yarenin oyuncak poşetini tuttun zor verdik babasına.
Fazlasıyla özgüvenin yüksek,girişkensin arkadaşlarının yanında kim olursa olsun tuttuğunu koparıyorsun,annesi babası hiç fark etmiyor.Tipik bir aslan burcusun,inatçılığın en belirgin özellik :)) bana da benziyorsun biraz :) biraz da babana :) geceleri yatarken komşularımızı sayıyoruz ,tek tek nerede oturuyorlar,kim kimin karşısında,kim altta kim üstte :) bir de beraber ninni söylüyoruz,dandini dandini dastana...uyusun da büyüsün ninni...diye ,kameraya alıp saklamalıyım sana...:))

2 yorum:

  1. minik kuşuma söyle yine gelecez siz geleceksiniz :) daha çok güzel günlerimiz olacak :) uyurken ki halini kesin bir kameraya almanız gerekiyor :) komşular komşuların isimleri rüyanın "bilemedim ben onun ismini anne" demeleri :) kendi kendine ninnide "eee eeee eeee" demesi :) uyumayacağım çığlıkları :) kesin kameralık... özledikkk çokk...annemle bakıyoruz aklımızdan hiç çıkmıyor sucunun bile ismini sordu diyor :) ahmet mehmet bıyıklı bıyıksızz :) zeki kızımız bizim maşallah :)

    YanıtlaSil
  2. :)) bayılıyor böyle şeylere evet,her gün yaşadıklarımızı anlatıyorum defalarca tekrarlatıyor :) kamerayı ortalığa çıkarmaya korkuyorum,en son 1 yaşında kaydı var sanırım :) biz de özledik,gün sayıyoruz valla..

    YanıtlaSil