4 Eylül 2012 Salı

DEMET AKALIN KONSERİ

Mersin'li gelinimiz Demet Hanım bayramın birinci günü yanı başımızdaki gece kulübünde sahne alacakmış,duyduk gidelim mi gitmeyelim mi ne yapsak ,aldı bizi bir telaş :)) Saat 12 'de sahne alacak diye belirtmişler ,bizimkiler erken gidelim diye de tutturunca Rüya'yı ne yaparım korkusu aldı beni,evde annem babam var evet ama bal küpüm bensiz hiç uyumadı bu zamana kadar,gündüzleri tamam ama gece hiç bırakıp gitmedim onu..Tedirgin oldum,zor karar verdim..Sağolsun halam ve kuzenim Nil 'de bize geldiler Rüya'yı oyalamak ve uyutmak için..Hep birlikte çıktık evden ,onu da parka götürdüler .Nereye gidiyorsunuz diye sordu durdu minik kuşum..Deniz ablan hasta olmuş doktora götürecez dedik..Maalesef yalan söyledik , zavallım tüm gece uyumadan sessiz sedasız bizi beklemiş,en sonunda uyuyakalmış..
Bense huzursuz,mutsuz,kafamda binlerce düşünceyle gittim, rahat edemedim ki gittiğim yerde de ..İlk defa Rüya'm evde annesi babası yokken anneannesinde uyudu..






    Sağ olsun Deniz'im neredeyse 5 dakikaya bir Nil'le  mesajlaşarak  Rüya'mın ne yaptığını öğrenip içimi rahatlattı..


Güzeldi yine de ,yanımda sevdiklerimle :)) Damatlar bir yanda kaldı ..Biz kız kıza pozumuzu da verdik..:))
Geriye gidip o anları mı yaşasam tekrar yoksa ilerki günleri düşünüp hayaller mi kursam ...:)))

5 yorum:

  1. biz zaten nedense bize yapışık çocuklar yetiştiyioruz nasıl oluyor bende bilmiyorum.Biz de hiçbir yere gidemiyoruz malesef.çok iyi yapmışsın canınıza değsin , eğlendirmiştir demet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah 8 akşam 6 mesaili çalışan bir anne olarak,bu saatlerin dışında onu bırakmak istemiyorum canım :( Bir de burada benim hiç kimsem yok Rüya'ya da babaannesi bakıyor,zaten hafta içi hep onunla diye başka zamanlarda da bırakamıyoruz açıkçası.Yoksa tabi ki de kendimize zaman ayırmalı arada sırada böyle şeyler yapmalıyız :) Eğlendik çok güzeldi :)

      Sil
  2. İyi yapmışsın valla arada yapmak lazım. Biz ilk çanakkaleye giderken bıraktık kuzuyu aynı şekilde bende yarım gibiydim. Ama alıştırmak ve alışmak lazım. Sefanız olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ,içim içimi yedi neler geçti aklımdan..Durur durmasına da uykusu gelince ne olur korktum işte,atlattık çok şükür..Çok güzeldi sağol canım :)

      Sil
  3. Çalışan annelerin ortak kaderi. Eğlenmek güzel ama çocuklar akla gelince daralıyor insan.
    Aslında bizim biraz azıcık rahat olmamız gerek Süreyya. Bende senden farkısızım :)

    YanıtlaSil