20 Nisan 2012 Cuma

Rüya'nın çizgi filmleri

Rüya 9 aylıktı onu babaannesine bırakıp  işe döndüğümde, birlikteyken hiç televizyon açmazdım zaten ihtiyaç da duymazdık..Mümkün olduğunca tv'den  uzak tuttum hep ama çalışan bir anne olunca tamamen her şeyine müdahale edemiyorsun maalesef...1,5 yaşından sonra yavaş yavaş Pepee ilgisini çekti,2 yaşından sonra izleyici oldu artık.Şanslıyım yine de çünkü sabahtan akşama kadar çizgi film kanalı açık da olsa ilgisini çekmeyen bir şeyi izlemez, hatta hiç bakmaz..Onun belli başlı seyrettikleri var ki ben de sevgiyle ve ilgiyle izliyorum :) Şu anki favorimiz "Kahverengi Ayıcık" severek sevimli aycığımızın maceralarını izliyoruz :) kendimizce yorumluyoruz :)


Diğeri Laura'nın Yıldızı ..Ana kız keyifle seyrettiklerimizden :))


Bir de Pepee var ama devamlı eski bölümler yayınlandığından artık Rüya izlemiyor.Yeni birkaç tane bölümü var, onlara denk gelirsek izliyor.Ben de seviyorum , Pepee ve ailesini :))


Kuzumla sarmaş dolaş seyrederiz bunları, bazen baaak derim  Pepee de araba koltuğuna oturuyor,Laura da meyva suyu içiyor,kahverengi ayıcık da oyuncaklarını paylaşıyor..Konuşuruz bir de bu olayların üzerine :)
Bugün Cuma ve üç gün tatil :)) Kızımla yapılacak çoook şeyimiz var..Herkese şimdiden iyi haftasonları :)))

10 yorum:

  1. yaşlarıyla da ilgili demek ki benim oğlumda aynı şeyleri izliyor. Bu ara keloğlanı da beğeniyor. Bazı şeyler elimizde değil, çevrelerinde o kadar çok uyaran var ki! Buna şükür diyoruz. Bütün gün hiç kkalkmadan tv izleyen çocukları görünce...

    YanıtlaSil
  2. Evet ben de öyle düşünüyorum,biz şu an Keloğlandan korkuyoruz..Bazen devler,garip yaratıklar çıkıyor ya Rüya hemen anne kapat diyor :))) Allahtan izlemiyor..İlerde ne olur bilmem :))

    YanıtlaSil
  3. Merhaba...

    blogunu yeni kesfettim ve izliyorum artik...

    sende buyur gel sevinirim...

    sevgiler :-)

    YanıtlaSil
  4. biz hala sadece pep iziyoruz süreyyacım henüz başka çizgi filme geçemedik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki ilerde diğerleri de ilgisini çeker ama bence ne kadar az izlese o kadar iyi Eda'cım :)öpüyoruz sizi :))

      Sil
  5. benm en sevdiğim lauranın yıldızı dediğimde ... teyze benm en sevdiğim o :) demesini özledimmmm çok özledimm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz de özledik teyzoş :)) öpüyoruz seni..

      Sil
  6. bizde pepe hastasıyız.. markette resmini görünce bile pepe diyor fındıkım..

    YanıtlaSil
  7. :) hepsi seviyor pepeyi :) fındıkı öperim..

    YanıtlaSil